Torsdag


Att denna förkylning aldrig ska försvinna, man är helt matt i kroppen och jag har tusen saker att göra inför rean i morgon!
Säger bara tacka fan för "näspray". Becca fråga mig herromdagen om jag lider en sväng av dyselexi!:) Nä svarar jag...varför tror du det! Jo har du sett alla dina stavfel på din blogg!....Aj aj det finns visst en del:) Men jag hoppas att ni förstår vad jag menar i mitt skrivande och att det går att texta någolunda igalla fall!:) ska bättra mig....
På söndag kväll ska jag och några flickor hem till Anna Ahlm igen och det ser jag fram i mot. Dem ska visst ha tillverkat  blommlådor och det vill jag så gärna ha i sommar.
Kram kram


I morgon bär det av gud vad jag längtar! Komm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli trevligt på söndag..kommer som sagt och hämtar dig tjugo i..vill med ha blomlådor..Vill pyssla ute på altanen så nu vill jag ha sommar:-) Ta det lugnt på resan och håll ett öga på Rebecca, hon spottar inte i glasen! Tihi

2009-03-05 @ 20:34:25
URL: http://nyahusagare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0