Länge sedan man uppdaterade


Oj nu var det visst länge sedan man uppdaterade här på bloggen!
Jag skyller  på att det är sviter från resan:) Vi hade möhippa för min faster och åkte på Ålandskryssning och vilken resa det blev! Dem spelade in nya avsnitt från programmet FÄRJAN! det blev visst populärt eftersom dem redan gör nya avsnitt. Jätte kul tycker jag! Men undrar ifall det är så populärt hos andra:) kanske dem skulle blivit tillfrågade denna gång! I går fyllde min käre farmor år tyvärr så lever hon inte längre men har ett fint minne av henne och det är dessa söta tallrikar det ska finnas ett tårtfart som jag så länge letat efter men det verkar vara helt omöjligt att finna någonstans....
Ha en fin dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0