Jag vill ha vår


Äntligen börjar man få lite vår känslor. Har passat på nu att måla mina balkongmöbler för dem såg verkligen "hemska ut!
Hämtade mina blomlådor hos Kalle och Anna Ahlm i går blev mer än nöjd kan jag säga. Så händig karl vill jag med ha och så bra smak som Anna har hade jag inte heller tackat nej till! Nu är det bara lite blommor som ska planteras men tror jag ska vänta ett tag till för det är ju rätt kallt på nätterna fortfarande.
I dag har vi varit hos vetrinären och röntgat armbågar och höftleder på min lilla skatt här hemma. Hoppas att allt är bra nu får svaren denna vecka vetrinären trodde det kinde vara en liten anmärkning på armbågarna:( och om det skulle vara så nu så kan inte min lilla älskling bli pappa:( inte hela värden kanske men man tänker lite på framtiden med kan ju bli problem när dem blir äldre. Vi hoppas på det bästa i galla fall och man ska ju inte ta ut någonting i förskott. Han ligger brevid mig nu och sover han är verkligen trött efter att ha blivit sövd stackarn!

Ett litet medelande till dig Jenny var inne och kikade på din blogg och du väntade ju med spänning på nästa veckas avsnitt av färjan 2. Tyvärr så blev det inget mella Millan och Håkan hoppas du kan sova bättre om nätterna nu fram tills dess:) Kan verkligen inte förstå hur Håkan kunde släppa Millan hon som är så otroligt snygg och hur gullig som helst.
Världens finaste tjej är du!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad skönt då kan jag sova i natt då.

hihi.

Nu menade jag inte på något elakt sätt

(för en gång skull ler)

Utan jag ser fram emot programmet av 100 andra anledningar också.



ha det gött.

2009-03-31 @ 14:09:50
Postat av: Sophia

Nej jag förstod det! Ville bara underlätta lite hoppas jag inte förstörde spänningen allt för mkt nu:) Ha det gött du med!

2009-03-31 @ 15:37:27
Postat av: Anonym

Fina blomlådor har väntat på dom =) Vad kostar dom?

2009-03-31 @ 16:01:21
Postat av: Sophia

Hej vem är det som frågar?:) är så nyfiken av mig:)

Dem kostar 360 kr st

2009-03-31 @ 18:16:03
Postat av: Diana

Fina blomlådor, vad kostade dom?

Vill med ha =)

2009-03-31 @ 18:46:00
Postat av: Diana

Såg att du redan svarat när jag skickade iväg igen trodde inte det kom fram, men nu vet du ju vem som frågade Kram Diana =)

2009-03-31 @ 18:47:23
Postat av: Sophia

Hej vad kul! Klart att du ska ha dem med! Viktigt att unna sig saker:) Hoppas allt är bra om jag har förstått rätt ska du ha en liten till va?? Dtort grattis! Kram kram

2009-03-31 @ 21:01:04
Postat av: Diana

Hej

Ja jag måste nog ha det, ha efterfrågat dom tidigare av Anna och nu när dom finns måste jag ju ha en eller två ) Tack det stämmer bra det, att du visste det då nu blev jag nyfiken =)? Kramar

2009-04-02 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0