I väntan på min käre mor

I lördags blev det en tur till Linköping, hittade en matta som jag länge velat ha men varendag gång jag varit på ikea har den varit slut:( men i dag fanns den! Ångrar bara att jag inte köpte två så är det någon som har vägarna förbi Ikea så kan ni väl säga till! Har placerat om lite saker och möbler här hemma med vet inte hur många gånger jag har flyttat på skrivbordet:) Men nu får det stå i hallen! Det gör sig bäst där. Hittade även fina vita längder på Ikea dem var lite långa bara så nu väntar jag på att min kära mor ska svänga upp här i eftermiddag och lägga upp dem, och jag har låvat att stå med middagen klar tills dess! I går var vi på bio "Män som hatar kvinnor" den bästa film jag någonsin sett  en riktig nagelbitare vill jag låva! Så se den låvar att ni kommer inte att bli besvikna.

På fredag åker vi tjohhoo längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0