Då var man 22 år fyllda!

I dag har det varit fullt hus ! Hela tjocka släkten har varit här. Nu börjar man bli äldre känner viss panik över det!:)
Fått så himla mkt fina presenter dem känner mig väl och vet verkligen vad jag tycker om! Är så nöjd! Tack snälla alla i min underbara familj. Och tack Linda för den jätte fina zink skålen och dess innehåll:)! Fått både pengar och presentkort som jag absolut tänker bränna för det kliar verkligen i fingrarna efter lite shopping!
Och tack alla mina underbara vänner för alla gratulations sms det värmer verkligen...
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Man får gratulera! Fina presenter..speciellt kudden! Har ju en likadan:-) Skulle vi ta en promenix imorrn?

2009-04-07 @ 21:40:16
URL: http://nyahusagare.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej! Tack så mkt! Ja det gör vi jag ringer dig i morgon efter att jag har slutat kl 13. Kram

2009-04-07 @ 21:55:43
Postat av: Jossan

Grattis i efterskott:) Kram Jossan

2009-04-08 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0